Můj účet
Přepnout menu

Koupi brýlí si můžete do 14 dní od jejich převzetí rozmyslet. V takovém případě postupujte následovně.

a) Do 14 dní ode dne převzetí brýlí pošlete odstoupení od smlouvy nejlépe ve formě emailové zprávy s tímto textem:
„Rozhodl/a jsem se odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.ROK, číslo faktury ………. a žádám o vrácení kupní ceny na bankovní účet číslo:……….“ Datum a podpis. Pokud objednávku uhradíte přes zaměstnanecké benefity, požádejte o vrácení bodů zpět na účet/kartu s benefity.

b) Doručte brýle na naši adresu do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. Přiložte, prosím, také kopii výše uvedené zprávy. Případně přineste brýle osobně do oční optiky Easy Optic.

Easy Optic
Jugoslávská 320/21
Praha 2
120 00
Provozní doba: po-čt 9:00-19:00, pá 9:00-18:00

Vrácení zboží zdarma v případě, že jste objednali zásilku přes PPL:

Pokud chcete zásilku vrátit, obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu na info@easyoptic.cz a požádejte nás o zaslaní odpovědního štítku. My vygenerujeme 6místný SmartPIN s QR kódem nebo etiketu, kterou nalepíte na balík a prostřednictvím kterýhokoliv PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu zašlete zpět k nám.

Vrácení zboží zdarma prostřednictvím České Pošty - Balíkovna (platí pouze pokud původní objednávka byla vytvořena s dodáním od České Pošty):

Pokud chcete zásilku vrátit, obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu na info@easyoptic.cz a požádejte nás o zaslaní vratkového kódu. Ten po obdržení zadejte na stránkách https://www.balikovna.cz/cs/poslat-balik/kod-pro-vraceni a následně postupujte dle pokynů České Pošty.

Zboží musíte vrátit úplné, nepoužité, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, v původním nepoškozeném obalu, v hodnotě, v jaké jste zboží převzali.

My brýle prohlédneme, abychom zjistili, zda nejsou poškozené nebo opotřebené. Pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám ve lhůtě podle našich obchodních podmínek kupní cenu brýlí (bez nákladů vynaložených na dodání zboží) bezhotovostně na váš účet. Pokud jste  objednávku uhradili přes zaměstnanecké benefity, benefitní body vám budu automaticky vráceny na účet/kartu s benefity.

Chcete zakoupit pouze obruby nebo také skla?
Chcete zakoupit pouze brýle nebo brýle včetně dioptických čoček?